Welkom bezoek(st)er!
Je kunt hier registeren of Inloggen.

Webcamsex

Lesbische vakantie met vriendin Samantha

Schrijver Sexverhalensite.nl on 15 Apr, 2013 Lesbische verhalen 4714 lezers

Ik was op vakantie met Samantha, toen nog gewoon mijn beste vriendin. Maar na een middag aan de zee bloeide er meer tussen ons op en we zijn meteen naar de tent gegaan, waar ik haar heerlijk begon te vingeren en Samantha ineens een dubbele dildo uit haar tasje liet komen…

Het waren mooie dagen samen met Samantha op vakantie. Ik had mijn mooiste bikini meegenomen en toen we voor het eerst samen naar het strand gingen, waren we gewone vriendinnen, maar zo zouden we absoluut niet terugkomen. We kwamen van het strand terug als twee vrouwen die ontzettend geil op elkaar waren geworden door de hele tijd naar elkaars mooie lichamen in het zonlicht te kijken, nat van het water van de zee en van geilheid, maar dan alleen tussen onze benen. Zo lagen we naast elkaar op te drogen en toen ik mijn hoofd draaide om haar stiekem te gaan bekijken, bleek zij hetzelfde te hebben gedaan. We keken elkaar aan en voelden ons niet heel erg op ons gemak, maar ineens begonnen we elkaar te zoenen. Voor we er beiden goed en wel erg in hadden, lagen we op elkaar en genoten we als lesbische meiden van elkaars zoenende lippen en strelende handen. Aangezien het best wel druk op het strand was, besloten we naar de tent terug te gaan. We stonden namelijk redelijk afgelegen op de camping en zo konden we best wel doen en laten waar we zin in hadden, zonder dat er nou meteen mensen voor onze tent zouden staan om te vragen of het misschien een klein beetje zachter kon. Alle vrijheid om te doen en laten waar we maar zin in hadden en op dat moment hadden we gewoon heel veel zin in elkaar. We trokken elkaars bikini’s uit en begonnen over onze borsten te strelen. Ik had vrij kleine tietjes in die tijd en Samantha had behoorlijke joekels staan, heerlijk zacht met enorme tepels erop. Ik zoog eraan, dat had ik altijd al willen doen maar toen we nog gewoon vriendinnen waren, dacht ik er niet aan dat te vragen. Eraan terugdenkend zie ik in dat ik toen ook al gevoelens voor haar had. Ik begon met mijn handen aan haar poesje te zitten. Ze had alles beneden helemaal weg geschoren en dat voelde heerlijk zacht aan mijn gevoelige vingers. Ik stak een vinger naar binnen en voelde hoe ongelooflijk nat ze eigenlijk was. Ik begon mijzelf ook te vingeren en voelde dat ik misschien nog wel natter was dan Samantha. Dat we allebei lesbisch waren, dat gaven we hierdoor openlijk aan elkaar toe. Gek, hoe we dat altijd van elkaar hadden verzwegen, helemaal als beste vriendinnen. Maar goed, ik zat haar en mijzelf te vingeren en terwijl Samantha daar lag te kreunen van genot, greep ze iets uit de tas vlakbij haar. Het was een flexibele dubbele dildo, een heel erg lange. Ze pakte het ding beet en ging er beter voor liggen. Ik haalde mijn vingers uit haar natte snee en keek al spelend met mijn klitje toe hoe Samantha dat ding in haar poesje stak. Haar schaamlippen bewogen mee, terwijl ze zichzelf met het sexspeeltje aan het neuken was. Ik genoot er echt heel erg van en besloot ook te gaan liggen om zo het andere eind tussen mijn eigen schaamlippen te steken. Zo reden we op en neer. Nou ja, eerder gleden we over de vloer met het speeltje tussen ons in. Het ding werd natter en natter en wij zelf natuurlijk ook. We streelden onze klitjes en al snel kwamen we allebei tot een werkelijk waanzinnig orgasme. We gilden niet, we wilden het toch een klein beetje geheim houden wat we daar met zijn tweetjes allemaal aan het uitspoken waren. Toen ze bij aan het komen waren van onze geweldige orgasmes, kwamen we weer overeind, namen elkaar in de armen en zoenden en knuffelden ruim tien minuten lang. Vanaf die dag was het geen gewonde vakantie meer waarin twee vriendinnen gewoon plezier hadden. Nee, we waren een lesbisch stelletje dat de rest van de vakantie heel erg intiem met elkaar zou door gaan brengen. We hebben ontzettend genoten, Samantha en ik en toen we uiteindelijk weer naar huis zijn gegaan, hebben we iedereen in onze directe omgeving laten weten dat we bij elkaar waren als een verliefd paar. We hadden niet verwacht dat iedereen dat allang had aan zien komen maar waren wel heel blij dat het zo gemakkelijk geaccepteerd werd. We zijn nu nog steeds bij elkaar en gaan dit jaar naar de plek waar onze liefde opbloeide terug, om het allemaal nog eens opnieuw te gaan beleven. Maar ditmaal weten we precies wat we allebei lekker vinden, dus kan het nog wel eens een veel wildere, hetere vakantie worden dan die eerste keer! Misschien schrijf ik er hier nog wel eens een verhaaltje over! Groetjes, Esther uit Alkmaar.

Laat een review achter en stem!

Gast

Beoordeling:

Waardering

Onderaan ieder verhaal heb je de mogelijkheid om een review achter te laten. Gewoon even een bevinding over het verhaal. Vond je het leuk of opwindend, wat vond je van de schrijfstijl en de verhaallijn en ga zo maar door. Ook als het tegenviel en de reden waarom is achter te laten, zo kan de schrijver er iets mee doen in zijn of haar volgende sexverhalen. En daarnaast kan je ook door middel van sterren aangeven hoe je het verhaal vond. Zo maak je de sexverhalen zelf populair en zullen ze door meerdere mensen gelezen worden! Uniek verhaal plaatsen